SİVAS KANGAL İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı İstatistik Bilgilerinin Girilmesi (II. Dönem)

Tüm Resmi-Özel Okul ve Kurumların istatistik bilgilerini  ilgili modüllerden girip okul/kurum onayı yapılması  Baş.Tarihi : 14 Haziran 2017     Bit.Tarihi  : 07 Temmuz 2017  İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri tarafından ilçelerindeki okul/kurumlara ait bilgilerin kontrol edilmesi ve ilçe onayı yapılması  Baş.Tarihi : 07 Temmuz 2017     Bit.Tarihi  : 11 Temmuz 2017  İl geneli istatistik bilgilerin kontrol edilmesi ve il onayı yapılması  Baş.Tarihi : 11 Temmuz 2017    Bit.Tarihi  : 13 Temmuz 2017  
2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı İstatistik Bilgilerinin Girilmesi (II. Dönem)

 

 dosyalar/2017_06/14122158_istatistik.udf

dosyalar/2017_06/14121926_evrak5536495135779975293.docx

Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının ilgi yazısı gereği, 2016-2017 eğitim-öğretim yılı 2. dönem istatistik bilgileri, MEBBİS-MEİS ve E-OKUL modülleri kullanılarak ilgi yazıda belirtilen açıklamalar doğrultusunda elektronik ortamında 14 Haziran 2017 tarihinde girilmeye başlanacak ve 07 Temmuz 2017 tarihinde tamamlanacaktır. İstatistik bilgilerinin girilmesiyle ilgili İlimizde uygulanacak takvim aşağıda belirtilmiş olup bu kapsamda;

1-2016-2017 eğitim-öğretim yılı 2. dönem istatistik bilgileri giriş işlemlerinin, ilgi yazıda belirtilen hususlar ve ekte bulunan açıklamalar doğrultusunda ilgili modüller üzerinden aşağıda belirtilen takvim süresince tamamlanarak onaylanması,    

2-İstatistik bilgilerinin doğru elde edilebilmesi için bilgi girişlerinin eksiksiz ve hatasız yapılması gerekmektedir. Bu nedenle, bilgi girişleri tamamlandıktan sonra, girilen bilgilerin okul/kurum müdürü tarafından da tekrar kontrol edilerek doğru ve eksiksiz olduğuna emin olunduktan sonra onay verilmesi büyük önem arz etmektedir. Hatalı veya eksik bilgi girişi yapanlar ile süresi içerisinde onaylamayan okullar/kurumlar hakkında, ilgi yazı gereği gerekli idari işlemlerin yapılacağının bilinmesi,

3-Girilen bilgilerin kontrol edilmesi ve eksikliklerin giderilebilmesi için ilgili modüller üzerinden yapılacak bilgi giriş işlemlerinin son günlere bırakılmaması,

4-İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri tarafından, ilçelerine bağlı tüm özel-resmi okul ve kurumların bilgi girişleri kontrol edilerek, hatalı bilgi girişlerinin düzeltilmesi ve süresi içerisinde tamamlanması için gerekli tedbirlerin alınması,

 

5-Bilgi girişleri sırasında yaşanabilecek sıkıntılar ve tereddüte düşülen hususlar konusunda Müdürlüğümüz Strateji Geliştirme Şubesi ile irtibata geçilmesi hususlarında;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hükümet Konağı Kat 2 Kangal /SİVAS - 0346 457 14 14

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.